Warunki sprzedaży



I  WAŻNE INFORMACJE

Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.

II  ZAMÓWIENIA I REALIZACJA

Wszystkie zamówienia prosimy składać drogą elektroniczną lub telefonicznie, od poniedziałku do czwartku najpóźniej do godziny 14 w piątek do godziny 11.

Zamówienia złożone do godziny 13 wysyłamy w tym samym dniu lub w dniu następnym pod warunkiem:
- braku zaległości płatniczych podmiotu Zamawiającego
- dostępności towaru w magazynie.
Zamówienie złożone w firmie ATUT & PRIMAR jest traktowane jako zobowiązanie do zakupu i zapłaty.

Magazyn jest czynny do godziny 15, w piątki do godz. 14:00

Obowiązują ceny zawarte w aktualnych cennikach - wysyłamy je na żądanie drogą elektroniczną. Ceny mogą ulec zmianie w przypadku znacznych wahań kursu walut.

Na wszystkie zamówione towary wystawiamy faktury VAT. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. Nr 177 poz. 1054) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru - nie jest wymagany - nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Oryginał faktury zawsze dołączamy do przesyłki.

III  WYSYŁKA

Koszty wysyłki pokrywa zamawiający, koszt ten jest ujęty jako osobna pozycja na fakturze.

Towary wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Koszt wysyłki i czas dostawy:

Kurier InPost (przelew lub przedpłata)  18,00 zł netto za 1 paczkę*    1 - 2 dni roboczych
Kurier InPost (pobranie) 20,00 zł netto za 1 paczkę*   1 - 2 dni roboczych
Paczkomat InPost (przelew lub przedpłata)   Paczkomat InPost (pobranie)  13,00 zł netto za 1 paczkę*       15,00 zł netto za 1 paczkę*   1 - 2 dni roboczych
Kurier UPS (przelew lub przedpłata)   Kurier UPS (pobranie)   18.00 zł netto za 1 paczkę*       20.00 zł netto za 1 paczkę*   1 - 2 dni roboczych 1 - 2 dni roboczych

*Waga paczki nie może przekroczyć 31,5 kg; Maksymalne wymiary paczki nie mogą być większe od 60 x 60 x 40 cm. W przypadku przekroczenia wagi lub wymiarów towar wysyłamy w kilku paczkach. O tym fakcie Klient informowany jest e-mailem.

Większą ilość towaru pakujemy na palety i wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Koszt transportu jest każdorazowo uzgadniany.

Po odebraniu przesyłki, zamawiający proszony jest o sprawdzenie ilości i jakości asortymentu. W przypadku odebrania od firmy przewozowej uszkodzonej przesyłki, zamawiający proszony jest o odnotowanie tego faktu na podpisywanym w obecności kuriera liście przewozowym w celu wszczęcia procedury reklamacji.

IV  REKLAMACJE

Reklamacji podlega towar zakwalifikowany przez wykonawcę jako uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Zamawiający poinformuje wykonawcę w formie pisemnej, w ciągu 7 dni od daty odebrania zamówionego towaru, o wszelkich brakach ilościowych, jakościowych lub uszkodzeniach.

Jeżeli reklamacja dotyczy jakości towaru klient odsyła towar na koszt własny. W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem (dotyczy tylko zamówień pisemnych) - pokrywamy wszystkie koszty wymiany towaru. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA OZNACZA AKCEPTACJĘ POWYŻSZYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY.